Thursday 23 November 2017

Champion Trading System Lol


Velkommen til Forumarkivet. Åndersamtaler fyller et ton digitale sider, og vi har holdt alt tilgjengelig for å bla gjennom eller kopiere over. Uansett om du leter etter avsløre artikler for eldre mestere, eller første gang Rammus rullet inn i en OK tråden eller noe i mellom, kan du finne det her Når du er ferdig, sjekk ut forumene for å bli med i de siste ligaenes legender-diskusjoner. Hvis hudhandelen noen gang kommer tilbake under vurderingsterskelen, klikker du her for å vise den. Etter de tusen og tusenvis av mennesker kjøper mystery skins og gifting mystery gaver de fleste av menneskene har mye dobbelt skinn som meg selv jeg kjøpte 7 mystery skins og trades 2 gaver disse er resultatene. - The Magnificent Twisted Fate allerede hadde en Twisted skjebne hud - Tribal Ryze - Pulsefire Ezreal Selv om det var veldig heldig, hadde jeg allerede en Ezreal hud - Obsidian Malphite hadde allerede en malfitt hud - Muay Thai Lee Sin hadde allerede en Lee Win hud - Reaper Hecarim - Spooky gangplank - Riot Blitzcrank - Impe rialet Xin Zhao hadde allerede en Xin Zhao skin. Så nå har jeg 5 mestere med en dobbel hud og åpenbart vil jeg alltid bruke den beste og det er ikke noe poeng å ha den andre jeg har noen venner som kjøpte mye mystiske skinn til og få noen doble skinn og skinn for rchampions de aldri spiller mens jeg har synder for mestere de spiller My spørsmål er, vil Riot noensinne bringe tilbake hudhandel Som å få 1k oppvoter på forumene og du vil kunne handle de skinnene jeg kjenner de har gjort det før og med alle disse menneskene får slags ubrukelige skinn, tror jeg det ville være en god ide å gjøre det for som 1 uke lang, spesielt med alle serverproblemer og rangeringer som er deaktivert. Velkommen til Forumarkivet. samtale fyller et ton digitale sider, og vi har holdt alt tilgjengelig for å bla gjennom eller kopiere over. Uansett om du leter etter å avsløre artikler for eldre mestere, eller den første gangen Rammus rullet inn i en OK-tråd eller noe i mellom, kan finne den her når du er ferdig, sjekk ut styrene for å bli med i de siste league league diskusjoner. satser trading systemment under rating terskel, klikk her for å vise det. He summoners sist gang jeg har spilt på min konto jeg har innsett at det er mange kjøpte skinn for mine mestere jeg spiller ikke eller spiller sjelden Så her kommer forslag Hva med et magisk triks Poof - og du har helt ny hud for din favorittmester i stedet for annen hud. Dette systemet kan bli kalt Skins Market eller Skins Trade System osv. Du vil være Kunne gå inn i spesiell sone i butikken Denne sone vil inkludere chat, hvor du kan finne potensielle kunder. Etter å ha valgt interessant tilbud, vil det være bekreftelsessted, og etter å ha betalt litt RP ikke mye, kan du endelig bytte skinn. Sorg for min dårlige engelsk, fortell meg hva du synes om forslaget mitt. Legends of Legends - Betting System, trading skins, ekte penger auksjon. Hei alle jeg har satt her, spilte CS GO for siste liten stund, og jeg lurte på hva som er Dine tanker om et trading-system i spillet, hvor league of legends gjorde lignende ting til CS GO-pistolskinn jeg tror de ville generere mye mer konkurransedyktige mennesker, og generere høyere inntekter, og mer lønnsomme for oss spillere. Riot bør skape individuelle hudstykker ligner DOTA, og gjør dem solgt på auksjonshus, omsettelige, og nettsider 039s opprettet som CS GO-salong, hvor du satser dine ting basert på laget du ønsker å vinne 420 tanker, men jeg tror dette ville være en virkelig god idé, eller en god idé.

No comments:

Post a Comment